duminică, 19 ianuarie 2014

TVR 1, Universul credinței: Lucian D. Popescu și Claudiu Târziu despre ”Drumul crucii”, de Aurel State

Vă invit să urmăriți ediția de azi dimineață a emisiunii ”Universul credinței”, de pe canalul TVR 1, în care, de la minutul 20.20, magistratul și teologul Lucian D. Popescu și subsemnatul am vorbit despre un erou și un pisc al demnității românești, Aurel State, despre cartea sa, ”Drumul crucii” - pe care am tipărit-o recent la Editura ROST -, și despre un mare prieten al său, prințul georgian Ciabua Amiredjibi. De ce despre amîndoi, veți vedea.
Găsiți înregistrarea aici. Vizionare folositoare vă doresc!

1 Comentário:

Anonim spunea...

Buna ziua,
Ma iertati de intrazneala pe care o am la d-voastra dar sper ca d-voastra sa fiti speranta si ajutorul meu in strangerea sumei de 13.700 de euro necesara interventiei mele chirurgicale pe care o voi avea pe creier la sfarsitul lunii februarie.Pana acum cu ajutorul oameniilor cu suflet mare am reusit sa strang 27.000 de euro.Toate detaliile despre mine si demararea campaniei mele le gasiti pe adresa mea de blog:http://nicupavil.blogspot.ro/.Vin cu rugamintea la d-voatra sa scrieti cateva randuri povestea mea prezentata pe blogul mentionat mai sus sau sa scrieti ceea ce credeti d-voastra de cuviinta ca m-ar ajuta sa trec peste acest obstacol al vieti ce mi-a fost dat.Va multumesc si va doresc ca anul 2014 sa va aduca numai bucurii si frumoase realizari.